Tečaj klasične grafične tehnike

Tečaj klasične grafične tehnike

Intenzivni tečaj klasičnih grafičnih tehnik bo izveden pod strokovnim mentorstvom grafika specialista Leona Zakrajška.

Termini

OKTOBER 2024

  • čet. 10.10.2024 od 16:45 do 19:30
  • pet. 11.10.2024 od 16:45 do 19:30
  • sob. 12.10.2024 od 10:00 do 17:00
Prijava na tečaj

DECEMBER 2024

  • čet. 12.12.2024 od 16:45 do 19:30
  • pet. 13.12.2024 od 16:45 do 19:30
  • sob. 14.12.2024 od 10:00 do 17:00
Prijava na tečaj

Opis programa

OPIS PROGRAMA:
Posebno poglavje likovnega ustvarjanja so grafične tehnike. Seznanili se boste s teorijo suhe igle in konkretnimi primeri iz zgodovine. Sledili bodo koraki ustvarjanja na matrice (cink ali pleksi) z grafičnimi iglami in drugimi pripomočki. Med postopkom risanja na matrico boste spoznali načine senčenja in glajenja ter doseganja posebnih učinkov. Ob zaključevanju motiva boste spoznali postopek vtiranja grafične barve v matrico in čiščenje pred končnim tiskom. Zaključni korak postopka je sestavljen iz priprave papirja Fabriano Rosaspina, pravilne aplikacije matrice in končnega tiska na grafični preši. Končana grafična dela boste na koncu pravilno signirali in datirali.

Tečaj bo potekal v prostorih Atelje Galerije, na Gallusovem nabrežju 29, v Ljubljani. Udeleženci tečaja prejmejo potrdilo o opravljenem tečaju. Atelje Galerija si pridružuje pravico do spremembe terminov in programov ali odpovedi. 

Potrebna oprema

  • predpasnik oziroma delovno haljo.

Leon Zakrajšek

Kratka predstavitev umetnika

Grafik specialist Leon Zakrajšek je prepoznaven po svojem umetniškem izražanju iskanja perfekcije v zamahu s čopičem v tehniki sumi, monotipiji kroga – ensō in v mnogih grafičnih tehnikah. Značilnost njegovega ustvarjanja je zavezanost starim grafičnim tehnikam Daljnega vzhoda in evropskega prostora, ritualnemu slikanju, filozofiji azijskih načinov meditacije in zahodnim artističnim ekspresijam. Leon Zakrajšek pravi: »Ustvarjanje v tehniki suhe igle je simbioza linijskega risanja na matrico, v našem primeru na cinkovo ploščo. S tradicionalnimi pristopi in mehansko tehniko se risba pretvori v grafični jezik suhe igle. Končni izid pri suhi igli je 'sočen' in 'bogat' ter bistveno drugačen kot klasična risba na papir. Suha igla kot globoki tisk pušča drugačne sledi, s katerimi lahko dosegamo posebne učinke in rezultate, kar potrjuje ta črna umetnost starih mojstrov.«